S.O.S Pasje

Oto kolejna prośba o pomoc.

Droga Liv,
kiedy w wakacje pojechałam na obóz poznałam dziewczynę, która tańczy już od kilku lat i wprost zaraziła mnie do tego.
Pytałam mamę czy mogłabym chodzić na zajęcia do okolicznego domu tańca, ale odpowiedziała, że przestanę się uczyć (dotychczas miałam szóstki i piątki) i cały czas będzie musiała słuchać raperów, którzy klną jak najęci i ta muzyka doprowadzi ją do załamania nerwowego. Myśli, że chcę tańczyć hip-hop, ale moja przyjaciółka tańczyła modern jazz i ja chciałabym tak samo.
Dodam, że wcześniej chodziłam na naukę gry na gitarze oraz fotografię, a na koniec roku miałam 5.27. Nie wiem jak przekonać mamę. Pomocy!
P. Asjonatka

P. Asjonatko,
przede wszystkim idź i spytaj ją jeszcze raz. Jeżeli powie, że nie wytłumacz jej, że nie chcesz chodzić na hip-hop i pokaż jej w internecie filmik z tancerkami jazz dance. Jeżeli ona będzie martwić się, że takimi zajęciami opuścisz się w nauce powiedz, że będziesz się uczyć równie dobrze jak w zeszłym roku. Więc gdy tylko skończysz czytać idź do mamy i opowiedz jej o tym na czym dokładnie polega jazz dance.
Życzę powodzenia,
Liv


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty