S.O.S Cłopak

Kolejny list z prośbą o pomoc.

Droga Liv,
Spodobał mi się pewien chłopak z równoległej klasy. Jest przystojny, miły i zabawny.
Byliśmy blisko zostania parą, tak mi się przynajmniej zdawało. Problem jest w tym, że oboje zmieniamy szkoły. On idzie do klasy koszykarskiej, a ja idę do jednej z lepszych szkół na drugim końcu miasta. Nie chciałabym iść tam gdzie on, bo nie jestem sportsmenką. Ale chciałabym chociaż trochę utrzymać z nim kontakt, bo go lubię i możemy po prostu się przyjaźnić.
 N.W.C.D.N.C

Domyślam się, że twój podpis to skrót od >>>Nie-Wiem-Co-Do-Niego-Czuję<<<
I widzisz w tym twój problem. Jeśli tego nie wiesz... odpuść go sobie. Życie to nie jest amerykański film gdzie chłopak wybaczy ci wszystko i będziecie żyć długo i szczęśliwie. Skup się na chłopakach w twojej szkole. Poszukaj takiego, z którym masz wspólne zainteresowania. I uwierz mi - chłopak da ci do zrozumienia, że mu na tobie zależy i nie będzie bawił się w jakieś gierki. Chłopcy są prostsi od dziewczyn co często utrudnia obu płciom kontakty; dziewczyny doszukują się podtekstów, a chłopcy nie rozumieją dlaczego dziewczyny nie powiedzą im czegoś wprost.


 

Komentarze

Popularne posty